She's gonna wait..

Sunday, November 14, 2010

time flies.

tajuk ni lagi? ape takde tajuk laen kah? mintak maaf, kosa kata saya terhad ye tuan puan.

tadi berakhirla dinner batch kat hotel. to be exact, it was a farewell party before we go off next semester. ouh, i won't say much about going over there since result is not out yet. berdebar debar ouh. T__T"

papepun, memang terbaik lah! mungkin ade yang cacat cela tang mana mana, tapi apa yang penting bagi aku, meaning yang cuba nak disampaikan. part yang paling best, bila slideshows and orang orang gelak mengekek teringat kembali memori dulu dulu, waktu muka selebet dan selekeh. :P ya, sekejap je 2 tahun setengah. sekejap sangat sampai rasa macam baru semalam jejak kaki di maktab. ayat sekema bukan? :P

part paling touching ; ouh air mata tiba tiba jatuh bila berpelukan dengan lecturers. sorry to say, i'm a bit emotional, sebab bagi aku diorang dah macam mak/ayah dah kat sini. kalau takde diorang, ntah macam mana aku boleh survive ntah. ok, enough of touching touching part. touching touching part? apakah.

now, back to part yang aku enjoy. kan aku ade bagitawu dalam previous post aku akan menari sumazau. well, not too bad kalau aku cakap aku dah cuba sehabis baik atas stage. step lari ke, tak seragam dengan orang lain ke, tu belakang kira. :P haha, yang penting, i enjoyed being a sumazau dancer walaupun amatur yang tak akan ditauliahkan sebab memang fail menari. :PP HAHA

ouh ouh, sekarang aku ade lagu fevret baru. tajuk : leaving on the jetplane. best! :)

okay la. enough of babbling and bebel-ing. penat sudah. kuma kuma memanggil. :) nanyte, sweet dreams! :D

esok esok dengar aku bebel lagi. :P take care, wassalam.

No comments: