She's gonna wait..

Sunday, November 21, 2010

bosan.

ya ya, aku mengaku aku bosan gila gila sekarang. nak keluar, duit illek. (takde dalam bahasa tamil) dengan lapar pun cukup, kafe pulak seperti biasa ari ahad la dia nak cuti umum. cuti pekebenda ntah, dia ingat student maktab posa sunat ari ahad kot. -_-" sudahnya, makan megi je la jawabnya. nak order mcd, jangan perasan macam mewah la ye. duit pun tak sudah sudah mintak sponsorship dari ibu. haish la. :(

bosan ni, takde benda lain la aku nak buat. online, facebook, update blog. so, mintak maaf banyak banyak la ye, kalau anda terbaca entri yang tah pape. serius bosan! korang agak agak la kan, dengan hostel dah kosong, senyap sunyi macam seram semacam, so, apa korang expect aku nak buat? tengok movie? oh please la jangan suggest itu. aku dah bosan muak jelik tengok movie. blergh. nak termuntah muntah tahu? ok itu exaggerate.

nak pack baju? *yawns* bosan bosan BOSAN la! =.=" rasa macam nak sumbat segala mak nenek barang malas nak tengok tengok sort out dah. :/ like seriously, aku tak bleh nak describe la betapa malasnya nak bergerak start packing baju tu. dah berakar duduk atas katil online rasa macam tak nak buat pape melainkan menghadap lappy 24/7. pemalas kan, pemalas kan? jauhi sikap ini.

all in all, dapatlah dikonklusikan disini, bosan mampu membuat anda gila seperti saya. gila yang comel. :P HAHA maaf, ter-perasan disitu. yela, kena ada puji-pujian untuk tuan punya blog. :DD

okay, daaa! :) take care, till we meet again. :) wassalam.

p/s : rasa macam nak jumpa kawan kawan lama la. agak agak, diorang nak tak jumpa dengan aku?

No comments: