She's gonna wait..

Friday, November 12, 2010

i'm back.

it's over.

uish. jangan fikir bukan bukan. it's over here merujuk kepada kursus yang baru dijalani dan tammat pagi tadi. seriously, i had so much fun, and it was totally different from what i had expected. :)

makanan ; delicious fabulous marvellous. jangan ditanya kenapa makanan yang dikomen dulu. :P lepas satu sesi, makan, lepas riadah, makan. perut memang bahagia la, tak tipu. :D penginapan nak five star! terbaek wok, chalet 6 orang dengan aircond siap bagai! :) and yang paling penting, i enjoyed most of the activities organized. :> apa yang penting? KERJASAMA. ok aku tawu bosan pakai wonderpets punya tagline, tapi serius aku mengaku banyak aku belajar dalam kem ni. *buat muka serius* serius weh, learn to appreciate what you have now and don't take things for granted. yang perlu di-emphasize-kan disini adalah perpaduan dan kerjasama. thanks a lot untuk kem yang berjaya menyedarkan saya! :)

dan sekarang? oh malas betul nak unpack kemas barang. malas malas malas. sila jangan jadikan ini teladan, sebaliknya sempadan. apakah?

oh ya. just realize ada 16 visible followers. terima kasih la, susah susah nak follow. belog ini biasa biasa saja, kalau setakat nak baca bebelan aku sambil tumpang sekaki gosip gosip ni, buat la macam umah sendiri. sila sila. gila promote belog. haha :P

okla. dari aku membebel banyak banyak buang masa korang nak baca yang merapu merepek, adalah lebih baik kiranya aku stop kat sini. sehingga bertemu di lain waktu dan hari, sekian sahaja rancangan 'Mari Dengar Qistina Membebel'.

sebelum terlupa, ini adalah entri edisi ke 200. kongratulasi! :)

wassalam.

p/s : nanti aku cerita sesuatu pasal diri aku. saspen tak, saspen tak? :PP HAHA

No comments: