She's gonna wait..

Friday, November 5, 2010

takde tajuk.

okay, kerja gila 3 entri satu malam! haha :D like serious, aku tengah BOSAN gila!

dah habis exam, tak tawu nak buat ape. tengah exam, tension nak bagai. tengah coursework, macam nak pecah kepala rasa. haiyo. bersyukur, bersyukur!

esok nak kuar pegi dating. eh tak, outing. :P direct tiga hari kuar. beli kain batik (again sebagai pengedar kain batik sarawak tunggal kat kawan kawan ibu). nak beli barang untuk pegi BTN yakni biro tatanegara, yang dijadualkan berlangsung 8hb-12hb nov ini. dan kuar jalan jalan buang masa, dari tercangak dalam hostel tak taw nak buat ape, ye tak? boleh cuci mata sekali. :P window-shoppinglah!

esok jugak, ada rehearsal menari. as 1 batch masuk menari, aku nanti menari sumazau untuk farewell party. :) tunggu gambar aku pakai kostum dia eh, cantik!

and for the time being, kerja aku online, tengok movie, update blog, maen game. korang yang exam jeles tak, jeles tak? :P serius muka nak mintak pelempang kan? HAHA.

okaylah. aku dah malas nak type ni. lagi satu sebab aku update banyak banyak sebab nanti aku takde seminggu. manela tawu, nanti ade yang rindu ke. bolehla usha usha blog ni. :P

till then. take care! wassalam. :)

2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

poyo lah wei~ hahahaha

qiStina said...

hahaha study weh, study!! :P jgn keja on9 ja mcm aku! haha