She's gonna wait..

Tuesday, November 30, 2010

duit.

entri ini bukan bermaksud saya mata duitan atau gila mengejar harta kekayaan datuk datuk tokwan tokwan tansri tansri. saya tidaklah se-desperate itu untuk uang (indon eja macam ni), tapi memikirkan bebanan yang perlu di-tanggung akibat uang, haiyo tatayo. terasa nak ber-imaginasi seketika; bilalah duit nak jatuh ber-kepuk kepuk dari langit?

untuk persediaan ke sana, saya memerlukan banyaaaaak wang. word 'banyak' tu sila baca dengan penuh feeling. sesungguhnya kalau nak list, sangatlah berjela jela 'Things that I need to buy". tapi better tak payah list, aku yang sakit kepala ni haa fikir duit oh duit. haiyaa

satu perkara yang bermain di minda ; jom kerja?

2 comments:

Anonymous said...

jalan jalan cari blog bahahahaha

qiStina said...

haha :P kalau dapt duit takpe gak k own :D aku mana reti nak buat2 duit pakai blog ni haaa :DD