She's gonna wait..

Monday, January 3, 2011

anything

you wanna ask? feel free to do so here. aku tak maen la formspring formspring ni. aku kan tidak celik IT. hehhh

kejap kejap. bajet artis lah orang nak tanya interview segala macam? haha :D

mintak maaf, sejak kebelakangan ini aku takde mood nak hupdate. asal dah tulis separuh, aku save je as draft. idea tidak mencurah curah ke ladang gandum, dan taraaa jadilah koko crunch. okay itu selingan.

dahlah bosan dok umah. rabu ni adik aku yang spm masuk jmti. eh jmti satu adik beradik dengan mimet ang kan muz? haha :D pasni aku home alone la. -_-" hadoi.

sedang belajar untuk menjadi suri rumah tangga yang berjaya. buktinya, taraaa! semalam aku masak chicken chop. arini aku masak ayam masak kicap. okay okay, tak baik show off. tapi just nak cakap aku sedang berusaha keras ke arah menjadi perempuan melayu sejati reti masak dok dapur urus rumah segala. aku sedang belajar okay? :D esok esok aku nak baking pulak. kek coklat manis sweet sweet! ;)

okaylah. malas dah nak taip. hehh, kalau sehari tak sebut perkataan 'malas', tak boleh? -_-"

till then. goodbye! esok esok aku hupdate lagi. you can ask me anyting. silap silap aku buat satu entry khas nak jawab soklan. haha :D take care, wassalam.

5 comments:

Anonymous said...

hehe, aku taw ko tgh depressi kan ? cool lahh qis. hahaha. hebat gila aku taw sal nih. hahaha.....

ok ok bgus ko nih jd suri rumah. seronok mae nnt ! yeehaaa...

kr0nc0ngmalaya said...

jmti?? hah. adek tiri mimet.

masak kat aku satu ciken cop. nak try gak!
ala, 5 inggit gua boleh bayar la!.. hahahahah

Dekna said...

qisss !!

cool down dear

qis.
aku cuti ujung bulan 1 ni
lets meet again before u nk tgglkan i ni..

Fatin Aliyya said...

dear, ten pn dgn gigihnya dng memamntopkn cooking skill.ahaks :)
gimme five dear :)

qiStina said...

k own : aah aku tgh COOL la ni :P haha

muz : nak chicken chop? meh blajaq dgn aku meh :P haha

zaty : okay dear. we shall meet up before i go :')

ten yaya : hihi mesti ofkos! kena masuk dapur slalu ni :)