She's gonna wait..

Sunday, April 24, 2011

tipikal love story.

baru lepas tengok 25 episod boys over flower. memang tengah berbunga bunga hati sekarang. oh my. rasa macam best gila ending macam tu. happy-ending, macam fairytale. hero dengan heroin sekali. banyak gila obstacles along the way, tapi boleh overcome. everything memang sweet banget.

dan memang aku sedar, aku jenis suka happy ending. buatla sad ending ke, ending tergantung ke, rasa nak emo tu mesti ada. mai part sedih, pelakon menangis, bertakung di tepi anak mata. ni kalau happy, senyum je memanjang sorang2. biasala, tumpang seronok. ceh.

tapi in realiti, mana nak dapat weh. dah nama pun cerita, memang rekaan semata mata takde kena mengena dengan real life. sebab tu kot diorang buat cerita camni. nak bagi orang macam aku berangan banyak banyak. haihs no good, no good.

berangan takpe, bukan kena bayar pun kan? (K.A., 2011)

so, takpe la kan aku nak ulang tengok boys over flower lagi sekali? hah, sudah. dia buat dah ketagih koreaaa.

p/s : hero? aku suka jun pyo bila dia gaduh dengan jan di. kalau bab2 lend me your shoulder to cry, aku suka ji hoo. ni aku malas start tengok korea ni. probability untuk tengok lagi sangat tinggi. adeh.

No comments: