She's gonna wait..

Monday, April 25, 2011

i'm leaving...

for a short vacation.

InsyaAllah esok aku akan mula travelling. destinasi; Wanaka, Queenstown, Mount Cook, dan lain lain aku pun tak berapa nak sure. so, i won't be around these 4 days 3 nights.

anything, just send me a message through facebook. petang ni pun aku dah nak hantar laptop kat umah kawan. so, have a good week, friends! :) doakan aku dan kawan kawan semua selamat. insyaAllah, nanti aku update dengan gambar gambar. and bad news; camera rosak. :( sedih dia lain macam bila travelling takde camera. huwahuwahuwa

and kuma kuma, sori sebab terpaksa ditinggalkan. :( kalau boleh, nak je aku bawak. tapi... ish buruk beno ghupenye. takpe, nanti ada souvenir aku belikan. okay kuma kuma? :)

take care, wassalam. don't miss me, cause i know you won't. ecewah ayat. blahla. haha :D

2 comments:

kr0nc0ngmalaya said...

bes la jln jln... arghh! JELESS

qiStina said...

maila sini weh. kumpui duet byk2, nnt mai honeymoon! :D