She's gonna wait..

Thursday, March 31, 2011

microteaching, saya dan kuiz. :P

currently tengah online, sambil dengar lagu, sambil mengelamun jauh fikir.

what's on your mind?

sudah terang lagi bersuluh tajuk di atas; microteaching.

untuk subjek linguistics, everyone kena come up dengan sesi belajar bahasa asing. tak kisah la bahasa apa pun, preferably other than English.

so, sekarang, aku tengah berkira kira nak mengajar BM loghat utagha.

but my main concern is; can they say all these words "mai aku nak habaq kat haaaang!"? takdak aih melawak ja nih :D

even nama aku, lecturer jepang itu mula mula sebut 'Quistina'. adeh, kuiz pun kuiz la hehe :P

any topic nak suggest? keep in mind, this one is for beginner. REAL beginner. :)

p/s : semalam aku pegi mengajar science untuk Year 3-4, and they were really adorable. sangat! tambah tambah bila aku tanya, "Do you know where Malaysia is?" and one of them said, "It's in India!" :P konfiden itu penting! haha

take care, wassalam. with love, Quistina. haha

1 comment:

sue_sagittarius90@yahoo.com said...

HAHAHA.. bagus2.. aku x sabar nak dgr apa reaction depa bila ckp bhasa malaysia utara.. haha..

yg penting, ITS IN INDIA! hahaha