She's gonna wait..

Monday, March 21, 2011

chill. chill. chill.

entri ini bersifat personal. kalau ghasa tak mau baca, feel free nak tekan exit.

aduis. hati halus betul.

sejuk sejuk ni, fikiran melayang jauh. jauh betul. merata rata dia pergi. tapi kat area malaysia dengan sulawesi sahaja, tidak termasuk siam, pakistan, hongkong atau lain lain.

ya, malam malam buta ni hati mula tak tentu arah, bila mana maksu tersayang menge-post sesuatu di Muka Buku ku.

"oh my yummy.....such a delicious meal i have....:p" (Maksu, 2010)

cool hati, cool macam Mat Kool. seraya itu, pantas aku me-reply,

"xmau tauuuuuuu" jelas untuk tidak menambah lara di hati. tapi dalam hati, ada satu perasaan kurang enak. bisa diagak apakah 'delicious meal' itu.

untuk menjaga hati, maka beliau tidak jadi untuk meneruskan niat men-jeleskan anak sedara beliau yang comel ini. namun begitu, tatkala aku sedang mmemujuk hati yang tercalar ini, mataku tertancap kepada 1 tanda merah pada bahagian atas Muka Buku, 1 notification.

"but whenever i eat this, i'll think of u....it really haunted me....huhuhu"

automatically macam pintu automatik hujan yang turun bagaikan mutiara (kalau nak feel sekali, meh join sing along ramai ramai lagu Sudirman meh)

apehal sentap sangat chek pun tak tau. ada banyak probability di sini;

a) sebab aku tawu 'delicious meal' itu charkueyteaw
b) sebab aku rindu char kuey teaw sangat sangat wa cakap sama lu
c) sebab aku tengah lapar
d) sebab.. aku memang ade penyakit-rumah
e) sebab... rindu.

enough said. chill la babe! chill chill chill nah chek tulis kat status chek banyak banyak bagi chill sikit noh.

2 comments:

Ismail said...

Muka Buku ku?? hahaha. haha. hahaha

qiStina said...

er. Muka Buku = Face Book.

boleh diterima akal kan terjemahan itu?