She's gonna wait..

Monday, July 11, 2011

seth tan?

cakapla aku outdated ke ape, yang penting, aku tengah tengok nora elena tv series yang meletup letup *bunyi bunga api* kat malaysia.

frankly speaking, aku bukan jenis addicted gila gila waktu mula mula series ni ditayangkan. siap boleh tanya kawan lagi, "ape yang best sangat cerita melayu wei? cam bosan aku tengok"

tapi entah macam mana aku boleh ter-tengok. ter-tengok memang maksud dia 'tidak disengajakan'. konon la kan, konon. :P

not bad la untuk aku isi masa lapang. tengok hero manis gila. memang mission impossible nak carik seth tan-like di masa sekarang. setan tu berlonggok la, toksah nak kata.

tapi itula yang aku menyampah dengan cerita ni. dah tawu seth tan tu tak wujud, yang pegi buat cerita sweet2 sape suruh? angan angan mat jenin la wei. haha

saja nak bagi aku terbawak bawak dalam mimpi. heh.

dah, nak sambung tengok kemuncak cerita ni.
till then, take care, wassalam.

p/s : kalau dah memang cerita. come on pengarah drama, buat cerita realistik sikit. :)

1 comment:

Dekna said...

qiss

miss u..

sob sob..