She's gonna wait..

Wednesday, May 11, 2011

pohon mungkin banyak kayu

seperti biasa, bila aku on laptop, aku ada lagu tema tiap tiap hari.

hari ini tergerak hati nak bukak folder lagu "N".

bila sampai lagu ni,

"walaupun hidup seribu tahun, kalau tak sembahyang apa gunanya"

terdiam.

rasa rasa selama kita sembahyang ni, sembahyang kita itu diterimakah?
macam mana pulak dengan yang tak sembahyang?

"hidup di kubur yatim piatu, tinggallah seorang dipukul dipalu
dipukul dipalu sehari hari, barulah ia sedarkan diri
hidup didunia tiada bererti, akhirat disana sangatlah rugi"

renung renungkan, dan selamat beramal.

p/s : solat itu tiang agama. kalau tiang pun dah tak kukuh, apa cerita?
and this applies to you too, qistina. :)

5 comments:

muzakkir said...

gua selalu subuh gajah. isk.. doakan gua.

Anonymous said...

aku plak slalu isya' gajah..
camana plak kesnya tu? adoii =.=

Anonymous said...

hehehe...

gua skang dah rajen subuh...

sedar tak sedar qis...

Ismail said...

gue pn subuh gajah jantan..

qiStina said...

muz : takpa, improve pelan pelan. ada kesedaran sivik tu. baguih2 :D

sflnzm : sedaq tu dah baguih. tinggai nak perbetui ja lagi. hehe :D