She's gonna wait..

Thursday, October 14, 2010

short update.

tengah bersuka ria. weehoo! assignment dah takde. rasa macam heaven gila!

tapi. dah start bosan. -__-" manusia memang tak penah bersyukur kan? dulu beriya tension. dah takde, mula la gelabah bewak taktau nak buat ape. manusia manusia.

movie marathon. sorila buku. saya nak dating dengan movie dulu. esok esok saya jumpa kamu ye. dan game. wah! best gila la. maen game sampai aku muak la cakap. sampai dah abes level dalam game. hebat!

ni namanya memang lepas geram betul. sila jangan tiru aksi ni jika anda masih mempunyai assignment atau kerja sekolah atau yang sama waktu dengannya.

oh oh. sekarang tengah busy lagi. bukan dengan assignment. bukan, bukan.

busy dengan segala bagai visa la. passportla. nak medical checkup bagai. bank draft. dan sebagainya. huwargh! malas la nak urus semua benda benda nih. haiyo.

dan seperkara lagi. gila skema. haha. sibuk dengan dinner. erk, harap harap everything goes smoothly.

dan benda yang perlu dihighlight di sini. FINAL EXAM. haiyo, tatayo. tak sampai sebulan lagi woh. even just 2 papers. huish. jangan main main. do or die. okay?

ha. lagi sebulan nak dok kat bumi sarawak ni. so, reminder untuk diri saya. sila enjoy puas puas. dan sapa sapa rasa nak jumpa aku time cuti bulan 12 sampai bulan 2, dan berhasrat untuk memesan apa apa yang patut, silalah berbuat demikian dengan kadar yang segera. kerana saya sudah mendapat tempahan baju batik setimbun dengan kek lapis berduyun duyun.

weh. ni bukan short update. ni update panjang berjela. cut it short.

okay lah. nak pegi siap siap pegi makan. makan lagi? well, bukan qistina la kalau hobi nya bukan makan. :P

oh ya. rindu itu indah. sekian iklan penaja. :PP wassalam.

6 comments:

Cik MoMo said...

hye qis.=D

qiStina said...

hye fiqah. :)

Cik MoMo said...

hoii..
haha
imy
hehe..ak da jdk da follower blog ang

qiStina said...

hoi ya hoiii :P
miss you too darl! huhu bila mau ketemu??
thanks weh. :)

Cik MoMo said...

mari2..
ketemu..
bila ang cuti?
ang comey la ney nohh.
hehe

qiStina said...

ble cuti weyh? ang tak cuti, cmne nk ketemu dong? :D

aku start cuti bln 12 smpai 2, tp mybe bln 1 aku pg kl sbb ade tklimat kt sna. so, klw ang free wktu tu, bisa diatur! :)

haha, aloh. yg ang tuh, mkin cun skrg. pe cter? :)