She's gonna wait..

Friday, September 3, 2010

mungkin kali terakhir.

:')

arini, aku rasa lega sangat. mungkin sebab assignment dah submit. mungkin jugak esok dah nak balik. mungkin jugak semua barang ibu pesan aku dah belikan. mungkin jugak sebab puasa still penuh. haha :)

esok, aku balik home sweet home. :) i've been waiting for so long. -_-" yela, aku rase masa lambat gila berlalu. padahal 2 bulan je kot since last aku balik bulan 6 aritu. haiyo, tak lain tak bukan sebab sibuk nak bagai. hmph.

takpela. ape yang penting, esok BALIK. takde benda yang buat aku senyum lebar lebar macam ni ^_______________^ melainkan esok BALIK. yeah! :)

assignments, seperti biasa. cuti tak macam cuti. bertimbun selonggok berkeliaran dalam kepala otak aku fikir bila masa nak buat. bukan satu, bukan dua. haiyo. =_="

ok. now, back to the topic. apa yang mungkin kali terakhir?

bulan ramadhan? raya?

we never know what will happen in the future. ajal maut kita tak tawu.

tapi apa yang aku nampak, mungkin ni kali terakhir aku be-Ramadhan dengan family. beraya dengan family.

insyaAllah, kalau ada rezeki, next year mungkin beraya kat tempat orang, nun jauh di sana. tu pun tak pasti lagi, dapat peluang macam tu ke tak.

raya haji aku tak balik kot, sebab waktu tu tengah tengah minggu. meraungla menyanyi lagu mamat duhai bonda. -_-" aiseh.

so, aku akan gunakan cuti raya kali ni, enjoy betul2 dengan family, have great time with them, because i'll miss it soon. :') really.

p/s: then, kalau fikir balik, lagi berapa tahun je lagi nak beraya dengan family sebagai seorang bachelorette. aiyo, cepatnya masa berlalu! :(

No comments: