She's gonna wait..

Monday, July 12, 2010

aku, eyebag dan kamu

currently mengantuk mata-kuyu-layu sebab tengok bola semalam sampai pukul lima sedangkan kelas pukul 8.30 pagi.

pengorbanan terbesar aku penah buat untuk world cup jugak. sebab aku tak penah berjaya stay up lama untuk match tengah malam buta. *bukan stay up lama, xpenah stay up pun ;p*

aku sokong holland. tapi, kalah. -_-" xpela. both teams memang maen bagus. memang aku dah agak, spain menang punya. chill. :)

now? aku nak qadha' tidoq. penat. minggu ni banyak presentation. segala macam CM la, literature la. bukan bleh buat alai balai ja. amek markah kot. =.=

aku join nasyid. kena berlatih lagi nanti. memang minggu ni akan jadi minggu bizi bizi bizi. join just to have fun, hantar penyertaan ja. but still, kena la buat betul2 :)

okla. aku nak me'rehat'kan mata jap. :) haha. wassalam.





p/s : welcome back! :) syoknya dapat balik umah. *adakah aku patut tumpang gembira, eksaited? atau jeles?* take care, semoga selamat sampai! :)

No comments: