She's gonna wait..

Wednesday, May 19, 2010

pheew.

assalamualaikum, cikgu! *versi budak2 skolah*

well well. baru sempat nak online sat pas abes exam. fuhh. aku taktawla apa feeling aku sekarang. cam nak hepi, cam takbest plak, fikirkan result tah cam ape la gamaknya. hurm. :( nak seronok pon cam tak feel owwh. T.T" semua sebab exam.

baru balik dari MCD tercinta, dengan perut kenyang menyanyi suka hati. :D yang penting, baru balik dari airpot. lagi seminggu kita jumpa lagi ye, mr airpot! :)))

sekarang? perancangan masa depan? banyaaaaaakkk ;p

1. for the time being, batch aku kena buat latihan untuk performance hari guru. :D woah. macam kanak2 skolah la plak. :) haha.

2. sabtu ni pegi waterfront kot. or india street. mok pegi carik kain batik sarawak :) AGAIN. haha. *aku rasa mamak jual kain tu pon kenai dah kot muka aku, tiap2 sem WAJIB pegi kedai dia. haha*

3. nak relax sepuas2 mungkin. sebab aku taw, next sem takbleh mengecapi kerelaxan yang ada sekarang. hmph.

4. going to kl. yeayy! :) pegi dengan shimamot (bukan nama sebenar), miramor (bukan nama sebenar juak) dan zuuu (nama timangan). pegi 2hari je kot. :>

tu je kot update dari aku. aku pon dah cam malas nak citer panjang2. dah pening kepala dah. aku perlukan tidur yang berlebihan. eh tak. mencukupi. *maksudnya, qadha balik tidur yang terkurang dulu ;p*

baii. eh, before that. korang try dengar lagu boys like girls. broken man. serius best. :)

ok. daa. :] don't miss me. i'm gonna miss you soon. :> wassalam.

2 comments:

Dekna said...

qiqi..
yeaa dh bis exam eh?

hee..nak gak kain batik sarawak..hahaa

:)

qiStina said...

weh, ang nk ka?? msg la aku weh, gtaw nk wna ape, cmne2. tp ang xkesah kn, design cmne2 pon? ni mksud ang, kain batik bwt bju sepasang ke, kain batik yg dok pkai kt umah? papepon, kontek aku wehhh :D nnt aku belikann :) okiess?