She's gonna wait..

Friday, May 28, 2010

balik kampung :)))

waahhh! :> arini dah ari jumaat. esok sabtu. which means esok aku akan berangkat pulang ke tanah air tercinta :> owkay. sangat teruja owkayy! :) eh tak. esok aku tak balik umah lagi la. esok pegi kl dulu. lepak2 sana. jalan2 sana. shopping2 sana. cuci mata sana. semua kat sana. :) weeehhoo! wait for me, KL! :> the most important part dalam trip kali ni : i'm going with my 3 besties :) well, kitorang mane penah vacation same2. ni kira 1st kickstart la *eceh*. sorang nun jauh di melaka. 3orang lagi kat penang. name je la kat penang, tapi jarang KOT keluar same2. ;p

okay. so, ape nak buat arini?

1. laundry. DONE. dengan penat lelahnya basuh cadar, dan baju2 yang agak banyak ye. akhirnya mission accomplished! sebab semangat sangat kot nak balik. :D

2. packing. NOT DONE. okay, yang ni aku malaaaaaaaas gila okay. hurm. sebab nak kena kemas the whole bilik, takut ade orang nak guna bilik. takpe2, masa masih panjang. :) yeeehaa!

ow, tu jela keja aku kena buat? :)))

oh, lupa nak bagitau. esok flight pukul 12.45 pm. doakan aku selamat sampai. :) and maybe pasni aku jarang online dah. :) sehingga bertemu di laen episod, babaiii kanak2! :)

take care. i'm gonna miss you, mr bloggy. and you too. :'(

wassalam.



trustworthy is really REALLY important in all relationships. if i trust you with all i have, can you trust me with all your heart? because my life is all about your heart.

2 comments:

Anonymous said...

yang...!!! nak balek penang ea.. beshnya dia nak shopping kat kL.. =)

qiStina said...

yerpp :))) finally, i'm going home!! :D hihi.. pg kl jap je, dlm dua ari cmtu :> ala, dia kan dh slalu pegi :)