She's gonna wait..

Monday, August 29, 2011

feeling dia tak sama.

dengaq cerita esok malaysia raya.

aku dok syahdu sorang sorang dengaq. ingatkan boleh skype sambil pakai baju raya. sambil makan kuih raya. sambil dengar takbir raya.

new zealand raya lusa. takpala, aku boleh tahan lagi.

tadi call ayah. bila aku bagitau aku raya rabu, teruih dia gelak. gelak dia, bukan gelak lucu. gelak cover takmau bagi aku haru. aku pun apa lagi, cover la takmau bagi nampak cengeng.

satgi nak skype pulak. agak agak mampu terus bertahan tak? 95/5. 95 komfem tewas, 5 lagi insyaAllah sebak.

bukan aku tak meraikan kemenangan di pagi Syawal. bukan aku tak gembira beraya. cumanya... feeling dia tak sama. bila bila masa boleh "hujan yang turun bagaikan mutiara". faham kan perasaan ini?

selamat hari raya, dari perantau jiwa kacau sekarang.

hadiah teristimewa dari kesayangans hari ini. :')

2 comments:

muzakkir said...

sabaq qis.
jgn sayu sgt.

ni semua cabaran.
rilek tau.

rilek.
rilek.
rilek.

;]

qiStina said...

:]

tgh brusaha utk chill wei! hehe