She's gonna wait..

Thursday, June 3, 2010

now what?

meh aku update ape aku dah bwat kat umah for these few days.

1. jadi surirumah yang berjaya. ya. dari awal pagi, aku laundry, sidai baju satu family. wahh. memang rutin harian aku sebulan. & memasak. ok, yang ni, no komen. semalam first try kot bwat puding karamel. the result? MANIS melecaih. hmm. mungkin sebab orang yang bwat pon adekkk MANIS. TEEET! ;p today's menu? ibu pesan masak sayur.:)no problem. simple kacang ja. ;p *ada ciri2 surirumah tangga yang ideal tak?* esok2, aku masak plak gulai ke, masak kicap ke. :D asam pedas ke. ;p

2. tengok tv sampai lebam bijik mata. ok, part lebam bijik mata tipu. tapi memang aku menghadap tv je la. dah bosan. T.T" nak bwat ape lagi? cuba bagi suggestions kat aku sket. :/

3. okay. ibu bagi kerja 'sekolah' kat aku. aku kena mark soklan2 kuiz kesihatan yang telah dibwat dengan merapunya oleh pelajar2 beliau. MALAS. -_-* nanti2la aku sambung kot. *susah gak nak jadik cikgu.*

esok? plan nak kuar dengan maksu pegi tengok wayang & girls' day out! :) thanks maksu! macam taw2 ja bosan gila kot kat umah :/

matlamat cuti? boleh tercapai kot sekiranya konsisten. :p makan banyak2 lagi okayy! dan perlu lebih serius belajar memasak. :D

tu je kot update. aku dah malas nak type ni. dahla dengan emo tak pasal arini.hmm. :/



ps: i miss you :'( sorry.

4 comments:

Just a common stranger said...

posto! posto! kamu kena tag dear.. hehehe~ usha blog pinat oke...chioww~

qiStina said...

wohh :) okiess thanks peanuttt! :DD

Dekna said...

qiqi..i tag kamu!!
amik la tauuu

qiStina said...

okey zaty sygg! :)))